NERVÖS!

Idag var jag i stallet och fixade Kevin.
Linnéa hade tvättat benen på honom tidigare :)
Jag flätade manen, borstade igenom svansen och flätade den, ryktade igenom honom och sedan slängde jag på ett fleecetäcke.
Imorgon bitti blir det till att rulla flätorna till knoppar, släppa ut svansen och borsta igenom, spraya pälsglans och borsta lite till, och sätta i manrosetter! :)
Idag så plockade jag isär tränset och putsade det och sedan smorde med läderfett.
Satte på mitt bling-bling pannband som jag tror han blir söt i :')
Gjorde iordning och smorde sadeln, bytte schabrak osv.
Ja, kort och gott mina vänner :)
jag är nervös, känns som fjärilar i magen eller något, men det är kul att vara nervös!
Då blir jag piggare och klarare i huvudet!
Men oftast blir det så att när jag kommer upp på hästen så blir jag lugn och trygg.
Vi får väl hoppas på samma sak imorgon :D <3
KEVIN <3
Puss och Kram till alla kära läsare!
(Bilder från Serien omgång 1)

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Tackar! :)

2011-02-11 @ 20:23:24
URL: http://ridinghorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: